savvycaptain reblogged your photo: EVERYBODY’S DOIN’ THE FISH

I luff this girl. She so pretty and just wonderful.


savvycaptain asked:

Dear Anyone

Dear anyone,

Uhm

DEAR SAVANNAH

ur byootiful dude and one of these days when i eventually go to texas you can show me the local  music scene yay


savvycaptain asked:

YOU LIKE MADINA LAKE!?

I just started listening to them recently, but yes I like them :D

savvycaptain replied to your post: Brittany might be coming over tonight, but does…

ME PICK ME.

DUDE IF YOU WEREN’T IN TEXAS MAN D;

savvycaptain reblogged your photo: because sometimes you get baja blast with your…

This girl. Is prefect. I wish I knew her in rl.

I’m certainly not perfect, but that’s very sweet of you x)

I wish we were real life friends too, man. It would be so niiice~


savvycaptain asked:

I would. I cuddle the shit out of this chick.


savvycaptain asked:

I freakin Love youu.

Tumblr Crushes:

People from Tumblr who I wish I could be real life friends with:


savvycaptain asked:

You're just adorableee I love your blog c:

:3 Thanks man, same to you<3

savvycaptain answered your question: Sudden realizations.

El some something in spanish that starts with a c

Haha, my sister’s boyfriend Wagner was walking with me once and one drove by and he says “You know what El Camino means?” (He’s Hispanic so yeah he speaks Spanish) and I was like no what? And he just says “The Camino”

I dunno I thought it was pretty funny stuff

savvycaptain answered your question: Who wants one of my school pictures?

ME

Haha dude I will seriously mail you one if I get one of yours x)

 tennielle-starr answered your question: Who wants one of my school pictures?

ME C:

Come over and get one >:3

yfian